Shullullull !

Hejhej !

Idag har vi gått i skolan. Haft lite bajsämnen, osv. Sedan efter mellis gick jag till Tekis där Tyra, Eve, Fabbe, Dogge, Vincent och Noah var. Dom spelade någon pingislek som hette "Rumpa"  (fråga mig inte varför ^^) och den leken lärde jag mig snabbt och den körde vi till klockan halv 5 . Då satte jag, Tyra och Eve oss i soffan och pratade, plus spela  på mobilerna ! Haha.  Men vid 5 tiden gick vi hem till Eve och höll på att dö av skratt när hon läste roliga historier, hihi. Men sedan gick jag hem och åt och tittat lite på tv och chillat !
Hade tänkt att kolla på tv men jag chattar väl antgligen med Tyra plutten till vi går och lägger oss, som vanligt, hehe.


Söta Eve.


och gulliga Tyra !

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback