Unkna Chips och vi hade iaf tur med vädret !

Godmorgon !

Igår så kom ju Nikki hit. Vi hade asroligt, vi tittade på en rysare och den filmen hette "The Gift". Haha vi såg den för typ ett år sedan också även fast det är 15 - årsgräns och den r så sjukt bra. Men läskig ! Haha, men sedan hoppade vi lite studsmatta var inne på datorn och så. Vid nio tiden ringde Gittan och Boa och frågade om vi ville gå dit och äta efterrätt (och dricka kaffe då, blä! :D ) men det ville vi så vi gick upp dit och var där hela kvällen. Jag och Nikki tittade på "Vi hade i alla fall tur med vädret". Och den var grymt rolig ! :) Och till det åt vi chips som gick ut 08.07.09, haha ! Men vi var där hela kvällen till klockan 1 så jag kom ju i säng vid klockan halv 2 :D

Och idag ska vi förmodligen köpa skor. Gittan och Boa och Nikki skulle följt med men har redan åkt .. :( Jag ville ju åka med dom !
Jaja, jag vet inte m vi äns ska köpa skor men vi får se.

Puss & Kram

Mina Kommentarer
Postat av: nikki

haha vi hade askul !

2009-08-15 @ 14:41:20
URL: http://nikkikristiansson.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback