Tråk, tråk och ännu mera tråk !

Idag väckte pappa mig kl 8  ! Anledningen till att han gick upp så tidigt var ju då för attjag börjar skolan imorgon. Och om jag går upp sent så kan inte jag somna ikväll och jag måste ju somna ikväll, annars är jag ju död i skolan, ja ni fattar !
Men eftersom jag gick upp så tidigt så finns det inget att göra. Men, jag får väl hitta på något, kl 11 är det i alla fall Kyle XY ! Det programmet är sjukt bra och efter det är det Sjunde Himlen, som jag på något konstigt sätt har fastnat för, och tycker att det är jättebra .. haha ! Och efter Sjunde Himlen är det ju den hysteriskt roliga Ellen Degeneres ! ;)

Men nu ska jag kolla på bloggar
Puss & Kram

Mina Kommentarer
Postat av: Dilsah

haha, ja, dom är bra :)

2009-08-24 @ 10:44:21
URL: http://dilsahkavas.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback