Tjena, tjena !

Hallojsan ! :)

Idag har jag varit hemma och slappat, känns skönt.
Men en sak som var ännu skönare igår var att jag fick träffa Tyra innan hon åkte till Korsika (Idag) och sedan vidare till Göteborg.
Först så handlade vi glass och pratade om en speciell sak, vet dock inte om jag får sägad det här ;) 
Men vi hade jättekul och efter vi handlat satte vi oss i hennes trädgård och pratade mer. Det var jättekul att träffa henne och jag får ju träffa henne när hon kommit hem från Göteborg då ! Men som sagt så skulle hon åka till Korsika idag så vi kunde inte prata så länge men jag är glad för det jag fick ! ♥ 

Men nu ska vi i alla fall gå över till Tommy och Maria och grilla. Mysigt, eller inte. Det får vi se .. Haha.

Vi hörs väl ? Haha, ja det gör vi !

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback