Sommarfesten !

Tjenatjena.

Jag har försökt få tag på Tyra hela morgonen (den jäveln.. ) haha men när jag hade skikcat sms och så, så ringde jag och då svarade Tyras pappa Fredde och sa att hon var ute och åkte mototcykel med sin farfar. Bra, att han sa det annrs skulle jag terrat Tyras telefon i flera timmar. Anledningen till att jag behövde få tag på Tyra var att idag på ängen mitt emot min trädgård så är det Sommarfesten. Sommarfesten är en fest på den ängen där man tar lotter, fikar, fiskedamm, ponnyridning ,osv. Men då ska Tyra vara vid femkampen för att hennes pappa är med och bestämmer eller nått sånt. Men då ska jag, Martin och Eve stå där med Tyra :)

Men nu måste jag få tag på Eve  !

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback