Skärholmen !

Hejsan, idag har varit en väldigt rolig dag :)

Jag, Nikki, Dilsah, Jasse och Fidde åtke in till skärholmen och shoppade lite =) Det var väldigt rolig och vi måste göra om det flera gånger :P Jag köpte; Blyertspennor, stiftpennor, sudd, ett pennskrin, en miniräknare (som såg ut som en chokladkaka), toffsar, godis, läsk och läppcerat. Jag antar att ni får bilder på sakerna, om jag orkar, vill ju helst ha bilder i solljus. Jag köpte inga kläder, men pennorna och det var till skolan, jag börjar ju snart igen ! Men vi hade jätteroligt och vi kom hem ungefär kl 7 efter 6 timmar där :) Och sedan på tunnelbanan hem stirrade en creepy gubbe på mig och Dilsah så Dilsahville byta vagn, men det gjorde vi inte, vi visste om vi skulle få sittplatser, haha ! ;) 

Nu, så ska jag nog ta ett fotbad eftersom mina fötter stinkerfotsvett (äckligt, jag vet!) efter dagen och ta någon macka eller liknade fick ju ingen mat här hemma pga av att vi åt sen lunch i Skärholmen ! :P

Puss & Kram  (Bilderna kommer i ett annat inlägg .)

Mina Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack:)

2009-08-13 @ 12:47:34
URL: http://superduperzebra.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback