Ny mobil.

idag så har jag, mamma och pappa varit på The Phone House i Kungens Kurva och köpt mig en ny mobil =)
Det blev en Sony Ericsson W995 ;) Jag är riktigt nöjd och nu försöker jag skriva om alla kontakter bara för att det inte funkade att kopiera .. -.- Jaja, jag ringde Tyra förut för att jag hade tråkigt, men jag fattade inte riktigt vad hon sa, jag fattade bara "så det kanske inte går just nu" och då sa jag bara " jaja, vi ses imorgon" och sedan la vi på. Men vi ska i alla fall till min kusin Rebecka som fyller 19 idag, och vi ska äta lite där och så . Men, men det blir väl kul (NOT)

Jaja nu ska jag fortsätta skriva om alla mina kontakter till den nya mobilen :)



Såhär ser min mobil ut, bilden tagen från google.

Puss & Kram

Mina Kommentarer
Postat av: Dilsah

Men ><

den mobilen har jag ju önskat mej :(

haha, men kanske ska köpa en sån ^^

bara kanske, min mobil är trög och allt -.-

2009-08-30 @ 18:32:35
URL: http://dilsahkavas.blogg.se/
Postat av: T

Fett najs mobil!! <3

2009-08-30 @ 19:42:16
Postat av: nikki

fiiin

2009-08-30 @ 20:05:36
URL: http://nikkikristiansson.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback