Lite bilder från idag !

Blev inte så många, men whatever :)


Nikkis vanliga min på kort xD


Jag,Nikki och Jasse satt och väntade utanför provrummet på H&M när Dilsah och Fidde provade kläder ! =)


Haha, jag tog en bild på Dilsahs ben när dom provade kläder ! ;)


Hihi, Nikki stoppade in handen i deras provrum och tog kort nerifrån .. :D


Nikki tog massor av sånna här bilder på henne xD


Jasse ville inte vara med på bild på McDonalds, haha =)


Nikki sa att vi skulle leka paparazzi, haha :P


Fidde :)


Dilsah på McDonalds.


Jag och Nikki la oss på "sofforna" på JC utnaför provrummen när Fidde provade något :)

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback