Ingen dator på två dagar !

Tjenatjena !

Uppdateringen har inte varit på topp pga av att jag int har haft tid/tillgång till datorn dom senaste två dagarna.

Men i alla fall så var den andra skoladagen. Vi började tio över åtta och hade mest genomgång och så vidare idag också. Men efter skolan åt jag mellis och träffade Tyra och Eve på Tekis. Vi tyckte att det var för tråkigt där så vi gick hem till Tyra, först körde vi Singstar, men orkade inte så mycket så då kollade vi på tv istället. Sedan så gick jag och Eve hem vid 6 tiden. Och jag har varit hemma sedan dess. Hade tänkt lägga in en videoblogg och lite bilder från från dagarna, om jag orkar ofc ;) Men det får bli i ett annat inlägg.

Jaja, nu så ska jag ta upp alla bloggar jag missat !

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback