Hemma !

Nu är jag hemma. Eller jag kom hem vid halv 7 tiden .. :D Men, ändå. Men idag vid halv 4 så sms:ade jag Tyra och frågade vad hon gjorde. Hon sa att hon var hos Eve och att jag kunde komma. Så jag tog på mig lite kläder eftersom jag hade sovkläderna på och gick till Eve. Vi lyssnade på musik, pratade, gick ut på en prommenad och hade allmänt trevligt. Eve sa även att jag skulle få följa med till Vidja någon helg vilket känns sjukt kul eftersom jag aldrig har varit där :) Och för ni som inte vet ligger Eve's landställe i Vidja :D Men vi var hos Eve till halv sju, eller jag vartvungen att gå hem eftersom jag skulle äta .. -.- Men det var i alla fall jättekul att träffa tjejorna :)
Nu ska jag lyssna på lite musik och kolla på J.O.N.A.S på youtube, haha ! ;)



Typ den enda "icke-suddiga" bilden idag, haha :) Tyra på bilden !


Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback