HEjsan !

Ja, jag vet, jag är en usel bloggare .. Men jag har inte ork och eller vilja just nu, jag sa det förut och jag säger det igen, jag kommer säkert bli bättre med, inlägg, bilder, listor/test, osv, till hösten när vi börjar skolan igen ! :)

Nu ska jag ta en dusch, känner mig icke fräsch :P


Haha, en bild på mig, tagen för några dagar sedan hos Erika och Mikan :)

Puss & Kram

Mina Kommentarer
Postat av: J A S M I N E

VARFÖR STAVAR DU MIKAN?! Gud, jag får värsta huvudvärken eftersom alla gör det! XD

Det stavas MICKAN annars blir det som Mika som gick i klassen -.-

2009-08-06 @ 16:55:21
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/
Postat av: Mallan <3

Men, det är hon som börjar med att stava sitt EGNA namn på msn, som MIKAN, inte MICKAN så jag skriver som hon skriver, det är ju för i helvete hennes namn !!

2009-08-06 @ 23:18:09
URL: http://mallish.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback