Hej !

Förlåt för uppdateringen men jag har inte haft tid. Och jag klippte mig förresten i går (eller förrgår) det blev riktigt bra ! :D
Men igår var vi i alla fall på kräftskiva hos Tommy och Maria. Tyra var också på en kräftskiva men ringde mig och vi träffades. Vi gick runt och pratade, sjutk trevligt, känns som man kan prata om allt med den tjejen! :) Men sedan vid halv 11 - 11 gick vi till kräftskivan hos Tommy och maria och då stannade Fredde (tyras pappa) där ett tag så vi fikc vara med varndra mer ! :D Men sdan gick dom och vi strax inpå. Vi gick och lade oss tidigt för idag sklulle vi upp tidigt. Vrf ? Jo fär att idag ska jag och Tyra och till Eves landställe i Vidja !! :) Eve är redan där och det kommer bli sjukt kul ! (=

Mne nu måste jag fixa mig, ska åka snart !! :P

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback