Hej !

Idag, då så ska jag, mamma, pappa, Gittan, Boa och Nikki åka någonstans utanför Skärholmen och fika. Det är tydligen känt för sitt "fika" och det blir jättekul att åka dit där allt gott finns ! :D Haha, och sedan har vi ju fått en hel helg med Gittan, Boa och Nikki. I fredags kom Nikk och sedan Gittan och Boa. DOm tog en öl och snackade, Nikki åt hos oss och sedan gick vi ju till dom och åt efterrätt och hade trevligt. Sedan igår så kom dom på middag och vi hade en "spelkväll" med Plump och Geni. Och sedan idag så ska vi åka och fika med dom ! :) Hehe :P

Men nu ska jag duscha vi ska typ ses vid 1 ! :O :D

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback