Hej !

Idag har jag varit hos Erika och Mikan och badat. Stephie var också där och det var ju sjukt varmt ute. Vi körde att man skulle bräcka varandras rekord i vattnet. Som t.ex stå på händer, där jag nu har rekordet med 16 sekunder, haha :)
Efter vi hade badat så körde vi buzz, haha, jag vann, om jag inte minns fel :) Sedan vid 4 tiden gick vi (jag, pappa, Erika, mikan, Maria och Tommy) upp till The Swan (I midsommarkransen) och tittade på när Bajjen spoöade skiten ur Djurgården (Eller det var Djurgården som gjorde självmål .. haha) ;D

Hehe, nu ska jag titta på My New Bff på tv3's hemsida med, chips, choklad, godis och läsk !  !

Papa Roach - Hollywood Whore





Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback