Harry Potter.

Tjenare !

Idag spenderade jag först dagen från klockan halv 9 till klockan halv 2 i skolan. Sedan kom min bror David dit. Vi åkte int till Sergel och kollade på Harry Potter och Halvblodsprinsen. Först när vi kom dit köpte vi biljetter, sedan åt vi på McDonalds och sedan kollade vi på filmen 14.50. Filmen var sjukt bra och vi (i alla fall jag) hade jättekul :) Dock var den sorglig på slutet, tårarna bara rann .. :) Men det var längesedan det var bara han och jag så det var roligt.

Men när jag kom hem har jag målat mina naglar och bara suttit vid datorn och lyssnat på musik. Nu är det helg också, WOHO ! !

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback