Grönan !

Tjenare ! Idag har jag och Nikki först spenderat dagen på grönan och sedan åkt till Gröna Lund med föräldrarna, skitnajs, åkte inte så mycket grejjor, haha :) Vi åkte Insane 3 gånger, bläckfisken, blå tåget, jag och nikki åkte kärlekstunneln, vilda musen 3 gånger, katapulten, kvasten 2 gånger, och jetline 3 gånger. Men sedan så körde vi liet spel och chokladhjul. Det roliga var att alla som jobbar är ju grymt trevliga. T.ex han som stod i kassan till kärlekstunneln sa t.ex:
- Tjena tjejor !
- Hejsan..
- Ska ni åka ? Men ni vet att ni måste vara kära för att åka kärlekstunneln, är ni kära då? :)
- Haha..
- Men hallå tjejer, alla vet ju att man inte får åka om man inte är kär .. xD
- Haha, men vi är kompiskära, räcker det ?
- Absolut ! Varsegoda in ! =)

Det är så roligt när personalen är trevliga, eller hur ?

Men nu har jag och David precis diskuterat bio. Vi ska se Harry Potter och Halvblodprinsen (haha, känner mig ägd av Tyra, Eve och Martin .. ) Men de blir jättekul, så vi ska åka efter jag har slutat vid, halv 2.

Jaja, nu ska jag sova, ska upp klockan 7 imorgon !
Puss & Kram

Mina Kommentarer
Postat av: T

Ägd mallan!!:P <33

2009-08-28 @ 17:21:20

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback