Gooodmorning

Hejsan !

Igår då började jag dagen med att äta lite frukost. Sedan vid typ 12 - tiden ringde Erika och jag gick över till dom o badade :) Sedan när i alla fall jag hade badat klart kom Stephanie !! Sedan kom också Douglas och Vicke och deras föräldrar Eva och Roger, men Eva och Maria skulle typ någonstans och så :) Hehe, men dom var där och så men sedan skulle vi äta mat vid ungefär 6 - tiden så då gick jag hem och åt grillat !! :) Sen gick jag, mamma och pappa till Tommy och Maria igen och då var ju såklart alla kvar ;P Men vi alla barn hade tänkt att bada men dom la på det här "Skyddet" på poolen så vi kunde inte bada .. :( Men då säger Ove (Granne, Jakob och Ebbas pappa) att hemma hos dom så har dom precis fått en bubbelpool och att vi kunde få bada i den tills föräldrarna kom och skulle bada ! Haha, så vi sprang hem till Ove och badade. Först gick Jakob ur, sedan Erika och Stephie, så då när det bara var jag, Mikan, Douglas och Vicke kvar så började vi en tävling. Vem som kunde vara i längst. Så vi satt och pratade och hade jättekul :) Vi satt vi ungefär 2 och en halvtimme :D För sedan var jag tvungen att gå för att mamma och pappa skulle koll apå Idol hemma, haha, men då var klockan var typ 12, så , Dogge, Mikan och Vicke ville inte heller vara kvar då så att det blev lika i tävlingen xD 

Hehe, sedan gick jag, pappa och mamma hem  och kollade på finalen av American Idol.  Haha, eftersom jag visste vem som skulle vinna så fick ju inte jag säga något till mamma och pappa så dom fick sig en rejäl chock när dom sa vem som vann :)

Haha, oj det här blev ett långt inlägg, haha men nu ska jag äta frukost ! :)

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback