Godmorgon :)

Vi börjar dagen med ett test/lista, haha :P

Namn - Amalia
Bor - Stockhom, Hägersten
Syskon - David, 18 år
Ålder - 11, fyller 12 om en drygt en månad !
Född - 6:e September, 1997
Längd - 1.69 :)
Höger eller vänsterhänt - Högerhänt, haha
Stjärntecken - Jungfru
Hårfärg - Blond
Födelseort - Vad räknas som ort egentligen, är född på Huddingesjukhus ! :)

DAGENS..

Saknad - Konstigt nog, skolan .. saknar alla kompisar.
Kläder - Fortfarande sovkläderna :)
Smink - None !
Mat - Frukost, Lunch, Middag??
Göra sen - Klä på mig ? :)
Godis - Vanligt, lösvikt

SVARA ÄRLIGT

Tycker du om att plocka svamp - Ehm ?
Tycker du om godis - Såklart !
Hur många gånger i veckan äter du godis - På sommarn, varje dag, annars fredag, lördag , söndag
Äter du oftast nyttig mat - Inte särskilt
Tycker du att du själv är söt/snygg - Inte direkt :)
Du ger mycket komplimanger till andra - Nja, det kan väl hända ibland.
Du tycker att du själv är smart - Haha, lite kanske ?
Har du bra självförtroende - Inte alls.. Eller det beror på i vilken "Situation"
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Ganska många
Du tycker om att vara med killar - Ja såklart, dom är trevliga dom med ! ;)
Känner du dina grannar - Japp :)
Äger du några Björn Borg trosor - Nej, men skulle faktiskt vilja.
Är du en Björn Borg-fjortis ?- Ehm, nej ?
Spelar du något instrument - Haha, skulle jättegärna kunna men tyvärr .. :(
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Haha, många gånger ;)
Tycker du om djur - Jupp :) Men dock inte insekter !

BRUKAR DU...

Sova - Såklart .. vem gör inte det ?
Ta mediciner du inte borde ta - Nej ..
Röka - Nope
Snusa - Nope
Skada dig - Haaha ibland :)
Klä dig i svart - Jao =)
Lita på folk - Beror på
Skada dig med flit - Haha, nej ? Jag är inte dum i huvudet .
Drömma mardrömmar - Nej, faktiskt inte.
Gå i skolan - Japp

Gå i kyrkan - Haha, no way !

NÄR...

Åt du senast - Alldeles nyss, flingor till frukost :)
Läste du ut en bok senast - I Polen, då läste jag ut "Så Länge Vi Båda Andas"
Köpte du något senast - Jonas Brothers Kalendern.
Klantade du dig senast - Jag klantar mig jämnt :P

HAR DU...

För många vänner - Man kan aldrig få för mycket vänner . :)
Förföljelsemani - What ? Menar du att jag stalkar folk ? Betyder det det, så nej xD
Någon annan psykisk sjukdom? - hoppas inte det, haha !
Färgat håret - Nej :)
Några tatueringar- Nej men vill gärna ha.
Egen dator - Yes!
Gjort bort dig rejält? - håller inte räkningen :)

ÄR DU...

Snäll - Det hoppas jag .. :D
snygg: Haha jag tycker inte att jag är så värst snygg :)
söt: Samma som svaret på frågan över.
Kort - Nej, är 1.69 och är 11 :)
Klantig - Ganska.

Sådär :)

Puss & Kram


Mina Kommentarer
Postat av: nikki

hej mallan !!!!!!!!!!

2009-08-04 @ 19:20:56
URL: http://nikkikristiansson.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback