GOdmorgon !

Hehjsan, idag vaknade jag av ett sms av .. TELENOR, vafan, ett sms klockan 9 på morgonen på ett sommarlov. Åh !
Sedan när jag gick upp öppnade mitt fönster och satte på datorn. Då när jag sätter på musik på datorn så vanligt så börjar grannen klippa gräsmattan, jag kunde inte höra ett piss av musiken -.- Så då är jag tvungen att stänga fönstret och då drunknar man i svett inne i mitt rum för att det är så varmt och knappt någon luft .. :) Hihi ..
Idag vet jag inte, jag tror jag ska göra något med Nikki om jag orkar ringa, annars har jag nog inget bestämt ! :P Hehe.
Mer vet jag inte.
Nu ska äta eftersom jag inte orkat pallra mig till köket .. :D
Men först, en låt värt att lyssna på!

Governor Andy - Från Ovan Sända


Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback