Fika med Kristianssons och shopping !

Hejsan, snart ska jag ta mig ett fotbad och kolla på en inspelad Kyle XY men först tänkte jag skriva ett inlägg.

Vid två tiden idag var jag, mamma och pappa med Kristianssons på Sturehof och fikade! Dom hade världens godaste morotstårta som jag tog, gud vad god den var, men det var en för stor bit så jag orkade inte hela .. :(
Men efter fikat i det otroligt blåsiga vädret tog vi en promenad runt omkring och gick in på en loppis. Där köpte mamma en gammal symaskin, haha :D Och sedab gick vi runt lite och bara va. Sedan så åkte jag, mamma och pappa till Skärholmen, till Skopunkten och där köpte vi två par skor. Ett par var mina, och ett par delar jag och mamma på, vi har ju samma storlek så det är ju perfa ! Men sedan skulle mamma köpa ett par boots som bara fanns 39 eller 41 och mamma har 40. Great, så vi köpte dom två paren och åkte till Kungenskurva och dom hade storleken där så det var ju bra :)
Men sedan åkte vi hem och åt en underbar McDonalds middag (Haha)


Min morotstårta! :)


Nikki, när vi fikade


Min, ganska sura smoothie.


Nikki och Malin när vi fikade :P


Mina skor :) <3


Skorna som jag och mamma delar på , jättesnygga!

Nu blir det ett fotbad och Kyle XY ! :)
Puss & Kram

Mina Kommentarer
Postat av: Fidde

På det där fiket, var det som en stor "torn" där ?

2009-08-17 @ 19:11:10
URL: http://dinsyster.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback