Cold Case och skolan.

Hejsan. Just nu kollarjag på Cold Case på nian, även fast jag såg detta avsnitt för 500 år sedan så kollar jag ändå :)
Jag kom på en sak, att klockan 9 när Cold Case slutar måste jag typ gå och lägga mig för tt orka med imorgon. En del av mig vill till skolan, en annan inte. Jag vill träffa kompisar och börja med ett nytt ämne, språk. Men jag vill int gå upp tidigt på morgonen, vara ute på rasterna när det är 5 grader och spöregn. Jaja, det är bara att bita ihop, tänka på att man faktistk får träffa kompisarna som man inte träffat på två månader =)
Nu ska jag fortsätta titta med chips, läsk och choklad ! :)

Och jag säger gonatt nu, GodNatt !! ;P

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback