Brorsans solglajjor, glass och Uno ! ;)

Tjena, tjena.

Idag har jag spenderat dagen med Tyra och Eve ! ;-)
Jag gick till Eve vid halv 1 och då var Tyra redan där. Och jag kom hem vid 8 :D Haha, men under denna tid har vi spelat Uno, ätit lunch på McDonalds, pratat på min studsmatta, spelat Klubba Säl (kortspel) och mycket mer ! =)
Men vi hade jättetrevligt och ska ses imorgon, jag ska eventuellt klippa mig då och då ska dom följa med ! :) <3



Eve :)


Tyyyra !


Eve och Tyra.


Tyra och Eve på min studsmatta :)


Tyra i min borsas solglasögon :P


Uno spelande !

Lägger även upp en mobbad video på oss tre sedan ... xD

Nu när jag kom hem hade jag tänkt att kolla på en Disneyfilm, nämligen Toy Story 2 ! :) Haha, men jag satte mig vid datorn tror jag ska kolla nu istället faktiskt :P

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback