Bio, Shopping och Minigolf !

Hejsan ! :)

Idag så mötte jag upp Nikki vid Telefonplan, kvart över 12. Då åkte vi in till stan och kollade på "Sommaren Med Göran" kl 13.10. Filmen var sjukt rolig och rekomenderar den :) Sedan så gick vi och kollade på Monki och sedan gick vi in på Punkt Shop. Och när vi är inne på Punkt Shop så kommer Nikkis storasyster Malin också. Trevligt trevligt ! Inne på Pinkt Shop köpte jag en Jonas Brothers tröjja ( Som jag upptäcker att en stor sömm är trasig på, ska byta den snart!) Och Nikki köpte en Tokio Hotel tröjja och en Tokio Hotel kalender :)
Men sedan så gick vi in på Gina Tricot också. Där spenderade vi minst två timmar och jag köpte två linnen :)
Sedan var klockan ca halv 6 så då åkte vi hem och var hemma ungefär 6. Då åt vi middag och sedan vid halv 7 åkte vi upp till Aspuddens minigolf och körde ja, minigolf :P Vi som körde var då : Jag, mamma, pappa, Nikki, Malin, Boa och Gittan :)
Haha, vi började klockan 7 och slutade 10 ! :) Men om man är 7 personer blir det ju så. Poäng ställningen blev pappa 56p, Boa 77, Mamma 56 Jag 85p, Malin, 84p,Gittan 96p och på sista platsen kom Nikki med 101poäng!  :P

Haha, sedan åkte vi hem och här är jag :)
Jag fixar lite med designen, dvs en ny header och bilderna från idag får ni se imorgon ! : )

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback