American Idol

Hejsan !

Just nu sitter jag, mamma och pappa och kollar på American Idol. Även fast jag vet vem som vinner är det kul :) Sedan ska vi kolla på 24 ! :)
Hihi, men idag har vi varit hos Tommy och Maria och badat lite och så :P Jag har tänkt lite hur jag kan göra min blogg lite roligare. Har tänkt på mer test, listor, "lika som bär", bilder och så. Men det börjar jag nog med när vi börjar skolan. Men jag kommer väl börja lite nu ? :D Hoppas i alla fall att jag orkar. Har i alla fall ett test till er nu !

Favorit:

Färg: Svart, rosa :)
Mat: Haha, onyttigt !
Plagg: Jag kan int välja, kanske jeans ? Jo, jeans får det bli!
Snack: Chips, hell yeah !
Frukt: Hehe, mår ju nästan illa av alla frukter så det får bli persikor och vattenmelon
Drink: Dricker inte "drinkar" :)
Bil: No idea, inte så insatt.
Skådis: Ingen speciell men Lindsay Lohan och Reese Witherspoon är ganska bra ;)
Film: Gud vad svår fråga, kan inte säga en favorit men Just My Luck, Twilight och Titanic är riktigt bra filmer !
Designer: Har ingen :) Haha
Musik: För det mesta är det rock, pop, Rn'B, ,
Telefon: Helt klart Somy Ericsson, även om jag har en Samsung nu, men den suger ju !
Restaurang: Är knappt på resturanger i Sverige. Är typ bar när vi är utomlands :)
Semester ort: Grekland, Frankrike och Kroatien. Fantastiska platser.
Smink: Mascara
Efterrätt: Kladdkaka och vanlig glass med kolasås ! Mums :)
Klubb i Sverige: Haha, går inte på klubbar, är för ung =)
Läsk dricka: Coca Cola !
Blogg: Mina kompisars bloggar och kändisbloggarna jag läser varje dag: Blondinbella, Kenza, Kissie, Paulina, Dessie och Amirs !
Blommor: Ingen aning, rosor kanske ?


Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback