Varför är musik så lungande ?? ^^

Det är en fråga jag har tänkt på länge, om man lyssnar på musik, spelar ingen roll om det är techno eller klassisk musik, så blir jag bara lugn :) Och det är jäkligt skönt att man bara kan varva ner om har haft det stressigt med sitt favoritband/aritst xD Tycker inte ni det ?? :P

Jaja, igår så skrev inte jag för att jag orkade inte :) Men det hände inte så mkt :) Spelade lit fotboll efter skolan, var med killarna och Tyra o Eve efter skolan osv. :)

Men idag är jag jävligt avundsjuk på Noah, Leo, Fabbe (och kanske Dogge, vet inte om han ska med :) ) för dom ska nämligen till Grönan idag! :P Lyckos dom :) plus att dom kommer in gratis för att Fabbes pappa fixa någe med ekens cup eller någe likande xD Ingen aning men dom får gå in gatis iaf :) hehe jag vill oxå det :D
Men jag har faktiskt inget bestämt idag, ska kanske vaara med Tyra och Eve men jag måste städa mitt rum först -.-  Men jag FICK ine för att david hade huvudvärk och så får inte jag dammsuga -.- Men då satte ja mi vid datorn tills han går upp :) Men igentligen idag skulle jag sova hos Nikki för att hennes syrra malin ska ha någe studentfest eller något, och nikki fr inte gå på den så hon skulle egentligen vara hos sin farmor m en det ville inte hon så vi bestämde lite löst på flygplatsen i istanbul när vi skulle åka hem att vi skulle sova över hos varandra. Men igår skulle jag sova hos Tyra och vi åt mat där, kolla på talang, och spelade spel med hennes mamma ulrika och hennes kille Robban, när mamma ringer och säger att Gittan har messat och fråga om jag kunde sova över hos Nikki imorgon (alltså idag) och vi skulle få godis, kolla på film och sådär. Jag visste inte riktigt vad jag ville föratt jag ville endå ha lite helg och så. Men mamma ringer lite senare och frågar igen vad jag vill, och nu kände jag att jag orkar inte, jag vill jättegärna men jag känner att jag int kunde det imorgon (idag) så jag sa det och å börjar mamma säga att hon tycker att situationen var jobbig för hon ville inte ljuga för Gittan men även int skriva att jag inte ville och trodde jg att mamma blev sur så vi satt och tjafsa med varandra. Sedan ringer mamma igen och säger att hon har skickat sms:et och sagt att jag inte ville. Jag trodde fortfarande att hon var sur på mig så vi börjar tjafsa igen -.- Så då bestämmer jag och Tyra att jag måste prata me min mamma så hon och Ulrika följer med mig hem, snälla som dom är <3 Och dom förstod om jag ville reda upp det med min mamma :) Men när jag går in genom min dörr här hemma och börjar prata med min mamma så är hon inte sur ^^ Då kanske ni tycker attdet var onödigt att gå hem med det var det ju itne för om jag inte hade gått hem och pratat med mamma så visste ju jag int om hon var sur eller inte och om ja hade sovit hos Tyra kunde ju iv inte ha kul efterson jag undrar om mamma var sur eller inte xD Men jag och Tyra ska ta igen den där kvällen någon gång :D Men jag känner mig dum mot Nikki för att då måste hon kanske vara hos sin fanmor som hon absolut ine ville :( Men ag okrar fan inte, hur mkt jag än vill :/

Men nu ska jag läsa lite bloggar :)

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback