Tack så jättemkt :P

Idag har jag varit både inne och ute :P Underbart väder =) Det är fan sommar idag x)

Och ni kanske har märkt att jag har en ny design, och det är tack vare natalie !
Denär inte klar men jag säger tack ändå, den är assnygg :P
Med McFly och Jons Brothers. Det är faan mina absoluta favoriter :P Inge band kan vara bättre än dom ! <33 Dom är dom bästa . Men det jobbigast är att det typ aldrig skrivs om McFly i Julia, OKEJ osv. Därför finns det inte så mkt posters :( Men det ska jag kolla efter riktigt mkt :P
Kommer ni ihåg min JonasBrothers samling, med små bilder ? Den har ine växt så mkt men jag vill göra samma sak med McFly (om jag hittar någe bilder) men jag vet inte vart (JB samlingen är ju på min dörrs insida och på utsidan är ju posters) :) Men jag hittade en gammal Julia och där hade dom skrivit om McFly så det fanns ltie bilder där jag klippte ut :P Just nu har jag dom på dator skären och på insidan av skrivbordet (Det är en hylla i mitten) :D

Men nu ska jah lyssna på McFly <3

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback