Solen Skiner ..

så mycket att jag måste dra ner mina persienner (Stavning?) för attt jag inte ser va jag gör på datorna annars :P
Jag vaknade typ vid 9. Alltså jag förstår itne varför jag vaknar så tidigt !! Det är säkert för att jag är snuvig :( Leo tror typ att jag har smittat honom xD han nyser GANSKA mkt nu förtiden  :) Som igår när vki började kolla på Harry Potter och den flammande bägaren, allt man hörde var att Leo  nös och att Leo tjaffsar med Noah xD
Snart ska jag ta en skål Frosties <3 Jag haar inte ätit frukost än =) *fniss* :)
Men idag vet jag int vad jag ska göra, hoppas att jag kan vaar ute lite, kanske med några kompisar ? :P Jag chattar med Leo och han har gjort en hemsida om oss (Typ, jag, Tyra, Leo, Eve, Noah och Fabbe) ni får inte veta vad den heter änu för den är inte klar :P Men om oss och oss, alltså vi brukar kalla oss alla för Oskar av någon konstig anledning xD och Oskar finns ju lixom med i namnet :P Och "målet" är att man ska kunna lyssna på musik (det kan man redan!), Chatta, kolla på videoklipp, spela osv . e inte det coolt eller ?? :D

Och igår så kollade jag på Talang, alltså han som dansa som kom från Frankrike, hette han Kouki ? Men iaf han var grymt duktig och han som sjöng! han som gjorde alla stämmor ni vet? Sjukt duktig fast jag tyckte att han skulle sökt till Idol istället :P
 
Nu ska jag ta min skål med frosties och vi hörs senare ! (Tv-spelet väntar .. )
Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback