Skärholmen!

Hejsan, har ni sovit gott ? Det har jag :P Alltså vädret igår var helt underbart ! Så varmt så att det int var sant ! xD
Efter vi var hos Noahigår gick jag direkt till Nikkis lägenhet för där var mamma, pappa, Boa och Gittan :P Alltså dom berättade en sak igår. Hur kan jagvara så dum ihuudet ?! Jag vet att nikki inte är sjuk iaf :P Men vi åt där och spelad PLUMP:) Efter det var klockan 12 och jag var helt slut. Mina ögon orkade int vara öppna xD Så vi åkte hem =) Och så vaknade jag halv elva idag :P 10 och en halv timme inatt ! :P Skönt :) Men jah tog precis en dusch och jag och mamma ska till skärholmen och shoppa :) Så det kanske, bara kanske inte blir någe med kompisar idag =) Men vi får se frammåt eftermiddagen :P Nu ka jag iaf äta frukost =D
Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback