Ska till Tyra ..

typ NU :D Hehe hennes pappa ska på någe valborgmöte så jag kommer och håller henne lit sällskap :)

Men idag så har det varit en helt vanlig skoldag =) Det började med Svenska (tror jag :S ) Hehe sedan blev det typ rast, då satt jag, Tyra och Eve i mitten på fotbollsplan och sedan kom Noah och satte sig brevis oss och pratade :) Efter rasten så var det Engelska, efter engelskan blev det nutidsfrågor och jag hade 7 / 10 rtt :) Hehe, sedan skulle tjejerna från båda klasserna ha matte utomhus för att killarna hade fotbollsturnering (det hade tjejerna förra veckan men jag och Nikki var ju inte där :) ) Men det var fett tråkigt att vara ute för vi gick till Kristallparken och vari grupper ! -.-  Fettigt tråkigt det var xD
Nej, nu ska jag snart gå till Tyra :D

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback