Project runway

Hejsan :P
Idag var jag med Leo och Noah :) Vi var först ´på fotbollsplan och körde "pricken" och jag förstod abslut ingenting så vi körde något jag förstod, 21:an på en basketkorg xD Efter det gick vi hem till Noah och körde LBP x) Alltså dt är så roligt xP
Men imorgon tror jag att jag bara ska slappa och ta det lungt här hemma :D

Men nu ska jag kolla lite på Project Runway, som jag (Jag och jag, alltså pappa xD ) spelat in till mig :) :P Det är ett av mina favoritprogram , det är faktiskt riktigt bra :P Jag gillar program som har med mode, modeller, allt som har med modellandet och göra :D Så Projoct Runway och Top Model är mina favoritprogram :) <3

Jag började tänka på att det bara är 11 dagar kvar tills jag och Nikki åker till Istanbul !! :P Jag har redan börjat planera vad jag ska packa och vad jag ska ha på mig ! =) Längtar så in i h*lvete :P Men av dom här 11 dagarna är det bara fyra dagar i skolan eftersom jag har lov nu :P Plus att jag är ledig Må 20/4, tis 21/4 och Ons 22/4 för att vi är i Istanbul (vi åker ju på Lördagen den 18:e) !! :D Det ska bli så skönt att åka bort från skolan och bara ta det lungt i ett annat land som dessutom är varmt :D Och att det är med min bästis familj gör inte saken direkt värre ;) Men det är inte säkert om David följer med. Men om det hade gått att boka in Johan (Malins kille, han och David är gamla klasskompisar sedan långt tillbaxs men splittrades vid gymnasiet) istället för David (eftersom David int är säker på om han vill följa med) så hade jag och Nikki delat rum, Boa och Gittan (Nikki, och malins föräldrar) dela rum, mamma och pappa dela rum och Malin och Johan delat rum. Men det går int att boka in Johan så vi får se om David ska mdd och hur det blir med rummen :)

Men ska kolla på Project Runway nu :P
Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback