Plugg, plugg, plugg ..

Gud vad jag har tråkigt, jag pluggar till provet om Europa på torsdag och läser fröken Eruopa till imogon -.-  Men jag lyssnar på McFly samtidigt ! :D Hehe man måste juu ha lite roligt :)
Jaghade inte boken Fröken Europa så jag fick låna av Tyra för hon hade redan gjort det ! tack Tyra ! :P
Men idag spelade jag, Tyra, Leo, Noah, Douglas, Elias, Fabian, Dogges lillebror, Elias och en kille vi träffade där somhette Aladdin fotboll xD Hih Aladdin var fett cool =) Han var typ i Vickes (dogges lillebror ) ålder : D Hehe, men Eve var inte med för hon handlade skor .. :P Och imorgon är det måndag -.-  Fettigt jobbigt ! Nej fan, har börja säga som Tyra! Nu förtiden säger hon alltid "fettigt", det r fettigt jobbig xD Heeh :D Men shit, måste plugga på nu !! :O

Hörs Imorgon !!!

Puss & Kram

Mina Kommentarer
Postat av: T

Det är Fettigt kul^^

2009-04-27 @ 18:51:35

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback