PÅSKLOOV <33

Föfafn vad skönt ! PÅSKLOV :P Och idag var det fan som sommar ! Så vaaarmt =)

Här hemma har vi precis ätit donken och jag sitter och äter min McFlurry här =) Denär lite smällt och allt ! Mums !
Idag så var det jag, Leo, Noah, Douglas, gabbi, Fabian, Eve och Tyra som var hemma hos Douglas. Dä började vi kolla på Harry Potter 4 :P Den är så bra =) Men innan hade vi problem att "skaka" av två personer som vi inte vill vara med fast dom hänger på oss som plåster och om vi säger att dom inte får följa med så blir dom asledsna :P
Alltså jag kommer iaf hitta på saker att göra med killarna på lovet men Tyra och Eve åker ju till Idre och åker skidor hela lovet :( Kul för dom men int för oss, saknar dom faktiskt :( Och stackars Nikki som gick hem från skoolan för att hon mådde illa ! Krya på dej Nikki <3

Ikväll blir det Talang 2009 och GODIS <3
Puss & Kram <3

Mina Kommentarer
Postat av: Tyrish

Kmr sakna dig Mallan!!!!!<3

2009-04-03 @ 21:30:42

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback