Jag skäms ..

för att jag lyssnade på Johan Palms nya singel Emma-Lee idag på expressen :P Och jag gillade den jättemkt x) Även om jag bara hört lite av versen och lite av refrängen gillar jag verkligen den :P Typiskt mig ! xD  Den är så typiskt min stil , även fast det är lite rockigare :P Gillade int Johan så mycket i Idol :P Han var nog kvar så länge för att alla tjejer rösta på honom :P Men vissa gillade ju honom på "riktigt " Jag tror näramre bestämt att min bästa kompis Nikki, gillade honom för hans röst och inte för hur han såg ut =) Men det var någon jg kände, skulle tro att det var Nikki :P Nikki, om du läser detta var det du ?? :D

Men kan ni snälla lyssna på Emma-Lee och kommentera :P Jag vill veta vad andra tycker :) Om jag är ensam med att gilla den :D

Ni kan lyssna på Emma-Lee här :)


Men idag såg jag på Project Runway :P I detta avsnitt designade dom till "dragqueens" :P

Det var fett kul :) Jag hejjar på Blayne xD Hihi :P

men nu kan jag inte skriva mer :P

Puss & Kram


Mina Kommentarer
Postat av: stylebyolle

Den är fett bra!!!

2009-04-08 @ 18:54:38
URL: http://stylebyolle.devote.com

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback