ISTANBUL HERE WE COME ! <3

har precis packat klart mitt, och packat handbagaget :) Har ltie resfeber nu .. och jag kan nog inte blogga någe med innan jag åker :(  Men ska packa necesären (Stavning?) snart och sedan sak vi kolla på Talang :P Det är så stressigt så jag kopplar av lite med McFly :) Har laddat ner skivorna till iPoden förresten :P Alltså häromdan hittade jag "I Kissed A Girl" av Katy Perry fast McFly hade gjort en cover på den :P Den är så j*vla bra :P Toms röst är helt klockren (L) :D
Shit vad bra den är HÄR är länken :D Faan att inte den fanns med på skivan xD Jag måste packa lite av necesären ,men int allt, vill ju kunna borsta tänderna ikväll xD men vi kanske inte hörs förns vi KANSKE är där :P inte säkert att jag bloggar där, annars hörs vi på TORSDAG :P Saknar alla kompisar redan .. <3 Älskar er !  (LL)


Hehe vi åker ju om några timmar, så jag säger som rubriken: ISTANBUL HERE WE COME ! <3

Hihi ..

Puss & Kram

Mina Kommentarer
Postat av: T

Älskar dig med Mallan!!!<3 Kmr sakna dig! Ses på TORSDAG!:P

2009-04-17 @ 20:40:26
Postat av: T

Älskar dig med Mallan!!<3 Saknar dig redan<3 Ses på Torsdag!:P

2009-04-17 @ 20:42:29
Postat av: T

Oj, Det blev två stycken:D

2009-04-17 @ 20:43:39

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback