Imorgon åker vi ! :P

Heehe, rubriken säger allt jag vill skrika ! :P Hihi .. men idag var det skola och när jag gick hem var det svårt att säga hej då till alla :( Men man måste ju det :P
Men jag gick hem och gissa vad jag hittade i brevlådan ?!
MCFLY SKIVORNA !!!
Faan vad lycklig jag blev :P Jag lyssanr på dom skivorna i datorn nu :) Jag skrek bokstavligt ute på gatan :) Haha .. det var några grannar som kollade konstigt på mej =) Men det var det värt, vad är några blickar lixom ?:) åhh ska ladda ner  skivorna i IPODEN och MOBILEN ikväll.
Något som jag oxå ska göra ikväll är att packa och kolla på Talang 2009 :P jag har inte packat något alls xD Så ska jag kolla på Talang 2009, det är så bra ;P Sedan måste jag gå o lägga mig, ska upp 4-5 imorgon morgon :D Hehe men det är ju värt att gå upp så tidigt om man ska åka utomlands :) Men jag kommer sakna alla kompisar, det var ju jättesvårt att säga hej då :/ Men jag kommer ju på Torsdag till skolan men ändå :P

Och jag kommer kanske inte kunna blogga därifrån, jag har ingen bärbar men det finns gratis internetuppkoppling på hotellet såvi får se om jag har tid :P

nej, nu måste jag fixa lite :P
Hörs ikväll ! =)

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback