I'm think i'm in looove ..

with the younger Danny Jones <3
 


Är han inte helt underbar ?? Han har en helt underbar röst och han ser bra ut :D

Men jag tror att jag faktiskt är kär i hela McFly egentligen <3
Tom , Danny, Dougie and Harry you guys are in my heart 4-ever <3
Men jag tror att jag börjar glida ifrån The Jonas Brothers liiiite men baara liiite, det känns lite sorgligt, ena dagen r dom asbra och andra dagen börjar man tröttna .. :(
Jättesorgligt, jag har ju gillat dom jättemkt men jag gillar dom fortfarande men int lika mkt men jag gillar dom =)
Men McFly är ju däremot  heelt underbara :D Även om dom är "Nya" för mig :D
Älskar de nya och dom gamla låtarna :P
Men ärdet någon som vet vart man kan köpa deras skivor. Har hittat "just my luck" skivan på cdon, "Room on the third floor" och även "Greatest hits" , men dom andra då ?? Hur kan man få tag på dom ? :D

Jaja, men idag har jag varit med Tyra och Eve :) Vi stod typ o kramade varandra ien timme xD Vi har ju inte setts på åratal känns det som =)
Vi hoppade på min studsmatta och gick en promenad :P Sedan så var min kusin Nikolas här oxå :P han har ätit här och sedan ska vi kanske spelalite spel :D
Men nu ska jag på musik :P
Ni kan ju själva lista ut vilka .. xD

Puss  & Kram


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback