I'm back sweden !

Rubriken har alltid rätt xD
Har haft det underbart i Turkiet med min och Nikkis familj, jag vill inte skriva allt nu, men det kommer väl senare hoppas jag :P

Men nu skajag berätta om idag .. :P

Idag så försov jag mej för attjag inte var i sängen här hemma förns halv 1 på natten .. men jag kom till andra lektionen iaf ;D hehe .. sedan var det matte, rast, geografi, någe i ljushallen, lunch,bild och klassråd. Och på geografin så fick man läsa i slutet om man var klar med grupparbetet, vilket jag och fidde var =) Och jag läser "om jag kunde drömma" och den äger !! Jag började på planet till istanbul, och jag läste bara på planen och jag är redan i slutet !! :P Duktigt va ? Men jag åkte flygplan 2 gånger extra för vi mellanlandande i Munchen. Då har man varit i Tyskland också xD Hihi, men efter skolan så spelade vi Husqvarna på fotbollsplan :P Husqvarna går ut på att göra mål xD (Chokerande va ?!) Och man är två och två och då ska man göra mål helt enkelt och man går vidare om man gör mål och det sista laget som inte har gjort mål åker ut :P Det är superkul och första två gångerna var jag och Noah tillsammans (Missuppfatta inte ! ) och vi var ett jävligt bra lag ! :) Sedan var han tvungen att gå på sin fotbollsträning .. så då var det jag och Rasmus som var på lag typ 3 gånger, vi vann faktiskt sista gången ! Sedan gjorde jag  jag Eve och Tyra sällskap hem och Tyra skulle fira sin pappas bror (alltså hennes farbror, varför ska jag krångla tilldet hela tiden ?? xD ) och Eve ville typ göra någe men jag orkade int x) Och nu sitter jag här och bloggar :P Skönt väder hemma också, även om det var typ 25 grader i Istanbul :P Hih .. Men det blir Pannkakor till middg iaf xD Mumsigt ! :)
Nej, nu ska jag ta itu med allt jag missat, som bloggar osv .. :P

Puss & Kram


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback