Hej bloggen !, det är bara 6 dagar kvar <3

Jag har ine orkat skriva idag, faktiskt :)
Men gissa vad jag köpte idag ? En Nintendo DSi  :D Wihhoo :P Den är askul x) Jag tog 1500 av mina "ärrpengar" och 1000 - 1500 av mina egna :P Jag fick med spelet "Bilar" men jag har in provat det :P Jag köpte till Mario Party, och det är riktigt roligt =) Det kommer bilder på Nintendo DSi : et senare :P
Stephanie och Felicia ( Stephies systerdotter xD ) kom efter jag ahde varit och handlat och vi satte upp min studsmatta och tog kort med Nintendot (Jag vet, man kan ta kort med den !! :D )  xP Sedan så åkte jag med till farmor och åt middag där med lite släkt :) Sedan åkte vi hem och då ringde Stephie och sa att hon skulle panta lite vid Telefonplan och fråga om jagville hänga med, själklart ville jag det :P Jag och Stephie har så mkt att prata om, vi har itn setts på typ ett halvår x) Hon är en riktigt bra vän :) Kul att vara med :D Hehe och vi gick och prata ganska länge om allt :D
Och imorrn kommer min kusse Niko !! :D han ska fira lite påsk med oss :D hehe det kommer bli kul :D
Hihi och nu är jag hemma och Nikkis föräldrar Gittan och Boa är här :P Har spelat på Nintendot mkt :D
Jag lyssnar på McFLy <33 Dom är såå bra <3 :D

Nej, nu ska jag lyssan lite mer på McFly xP <33


Mitt Nintendo DSi <3


-||-


-||-



Det var det hela :P

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback