heehe ..

Här kommer det bilder från idag :D ..


Tyra och Eve xD


Jag i Tyras solglasögon, jag älskar dom !! :D Och jag ser konstig ut, so what ?! x)



Jag försöker att stå på händer :D jag vet att jag klarat det förut.. Kom igen !!



Nästan ! ..


I Made it ! xP


Eves stirrande ögon .. x)


Tyra =)


Jag och Tyra .. :)


Jag försöker skrämma iväg grannkatten som brukar bråka med Izor med en sko .. ^^


var faan tog katten vägen ?? :P


Jag hittade int katten så jag försökte ställa mig på händerna :D


Lilla jag i svartvitt :D


Eve =D


Jag har en väldigt snygg pose xD Hihi ..

Det var det :D hehe ..

Puss & Kram


Mina Kommentarer
Postat av: Tyrish, Eve & Lisa

Fett snygga vi/ni är asså!<3

2009-04-14 @ 16:45:06

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback