Godmorgon !

Hejsan :P Jag vakande nyss. Närmare bestämt 10.21 :D Ska käka lite frukost snart och kolla på bloggar, som ja g alltid gör =)
Jag har ingen aning vad jag ska göra idag men jag och Leo pratade till 12 igår på msn och vi snackade om att på dagen spela LBP (Little Big Planet) och på kvällen hyra en film :P Och då blire ju jag, Noah och Leo =) Men det beror på om Noah har match idag .. hmm :P

Men jag är så nöjd över allt jag och mamma köpte igår :P
Här kommer bilder :


Två linnen med brottarrygg från New Yorker (hade redan tre sånna här från Prag resan i färgerna; Svart, Rosa och vitt, fast den svarta ser mer ut som grön nu xD )



Två linnen från Cubus :P har redan två sånna här fast ett svart och ett blått :)




Jättefint grönt linne, med lite tunika känsla i tyget xD Köpt på New Yorker.



En rosa tunika från Kapphal (tror jag .. ?)


Ett par Jensshorts :P Framsidan .


Baksidan. Är köpta på Kapphal :P


Jättefin svart vårjacka från New Yorker :P Framsidan .


Baksidan .


Ett par jeans som går till knäskålen (Kommer inte ihåg vad det heter då :/ ) Köpta på kapphal (Tror jag :P )


Och en jättefin röd väska från New Yorker :P

Allt det här + 5 par strumpor och ett nagellack :P

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback