Förlåt ..

att jag inte skrivit på någon dag eller två :(
Orkar ine ta hela igår :) Men jag, Tyra, Eve, Leo, Douglas, Noah och Fabian gick o hyrade Step Brohers och klolla på den hemma hos Fabian :P Snuskig, men bra =)

ÖVER TILL IDAG

Hur i helsicke kan folk vara så OMOGNA ?! Idag när vi (Jag, Tyra, Leo, Noah, Fabian, Douglas, Vincent, Eve, GabbiViktor) satt på fotbollsplan kommer Torsten, Nikki, Dilsah, Jasse, Lydia,Fidde, August, Hanna M.M och skriker: SVIKARE !!!.
Rakt i mitt ansikte, och det skriker dom bara för att jag är med några i 5B. Dom förstår inte hur ledsen jag blevv!Sedan börjardom härma Gabbi och prata som han gör ( Han är utlänning) Och jag förstår helt om han blir ledsen ! Jag blev så jävla less på hur omogna och dumma folk kan vara så jag ställde mig upp  sa till Tyra : Orkar inte med denna skit nu ! Och gick till ljushallen för att lugna ner mig för att jag var så jävla förbannad ! Mitt i allt skickar Jasse ett SMS och säger att det var dumt gjort osv. Jag sa : Aa visst !. Men sedan ringer Jasse vi prataroch , jag säger hur jävla förbannad jag är och så men helt plötsligt bryts samtalet men jag orkar itne ringa upp igen. Då ringer Nikki. Hon säger att vi ska säga förlåt till Gabbi för hon tyckte att det ar dumt gjort och jag sa fortfarande: AA visst ! Men sedan så ringer Jasse. Efteråt så ser jag hur mkt jag vi pratde. Vi pratade i 7 minuter.  5 av dom 7 minutrarna så säger hon hur ledsen hon är och hur ledsen Nikki är så nu har jag faktiskt förlåtit dom. Jag vet inte om jag vill vara kompis med sånna som är elak mo mina anra kompisar och som skriker SVIKARE rakt upp i mitt ansikte . Så jag vet inte hur många jag vill förlåta, Just nu, INGA fler än Nikki och Jasse.
Ska spela Tv-Spel nu!
Puss & Kram

Mina Kommentarer
Postat av: Fidde

Det var ju bara på skoj mallan, vi skrattade ju hela tiden fattade ni inte det och jag sa faktist oxå förlåt !!!! >:(

2009-04-02 @ 20:15:03
URL: http://dinsyster.blogg.se/
Postat av: Fidde

Och vi pratade inte som gabbi med flit !!! Och verkligen inte för att reta honom !!!

2009-04-02 @ 20:16:10
URL: http://dinsyster.blogg.se/
Postat av: Dilsah

asså mallan, vi lekte ju maffia typ, och det var värkligen inte menat att reta honom, sa vi svikare? kmr nt ihåg att jag gjorde det.

Plus du vet att jag nt är en sån!

Jag och ngr försökte ju springa efter och säga förlåt och så, men ni bara ignorerade :(

plus det är inte så snällt av dig att skriva om oss på din blogg. Liksom vrf skulle vi reta hnm? vi lekte ju maffia. Du kan ju vara med vem du vill, vi kan ju nt göra något åt det. Plus att jag VÄRKLIGEN inte sa svikare!

Vi fick ju inte chansen att säga förlåt, ni bara sprang iväg. Hade inte ditt telefon nr så kunde inte ringa dig!

2009-04-02 @ 20:48:43
URL: http://dilsahkavas.blogg.se/
Postat av: ):

förlåt...

2009-04-02 @ 21:09:49
Postat av: :(

förlåt...

2009-04-02 @ 21:11:31
Postat av: Mallan <3

jag förstår Dilsah men jag har förlåtit dej men vi sprang inte iväg för att ni kom utan jag skulle bevisa en sak för Eve och vi var tvungna att fråga rulle för att det skulle gå ! jag lovar och det var nog bara Torsten som skrek det :P Jag vet att du inte är en som person !

2009-04-03 @ 19:25:37
URL: http://mallish.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Jag ska inte vara elak men jag tyckte det inte var så snällt att lägga upp ett inlägg om allt det här.. Det får andra att tycka att vi var skitdumma fast det var Gabbi som överreagerade rätt så mycket.

2009-04-04 @ 09:15:41
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/
Postat av: Mallan <3

Men jasse det här var ju på ett sätt min åsikt och hur jag upplevde det. Kan inte jag få berätta det eller ? Jag vill inte hålla allt hemlig HELA tiden, vilket jag har gjort och som sagt så var ju bara detta min upplevelse och min åsikt :(

2009-04-04 @ 10:29:18
URL: http://mallish.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback