Föfaahn vilket underbart väder !

Gud vad varmt det är ! Och det ska tydligen bli varmare på tisdag =) Hehe hoppas detta håller i sig lääääänge .

Men ska jag, Tyra, Leo, Noah och Dogge göra någe, jag hoppas int på att vi skabada för dom vill bara bada på västertorp -.- Men jag vill lira fotboll :) Jag älskar verkligen att spela fotboll ! :) Hehe men jag ska klä på mig snart ( SNART ?! rättare sagt NU :D ) Så jag måste skynda mig liite :P Men nu är det JB och McFly som jag sitter och lyssnar på som vanligt :D Imorgon är det måndag och jag gillar det INTE . Heerreguud vad jag hatar måndagar ..
Nej, nu måste jag klä på mig ! Dom ringer ju snart ! =)

Puss & Kram


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback