Bara 9 dagar kvar! .. :P

Godmorgon !

Nu vaknade jag faktiskt halv tolv ! :D och jag är vrålhungrig, så jag ska ta någonting att äta snart :) Jag undrar vad jag ska göra idag .. :P Jag vill att Stephie ska komma så att vi kan sätta upp min studsmatta xD Men hon orkar inte åka idag =) Men mamma kommer hem vid 3 och pappa vid halv 2 för att det är skärtorsdag :) Så det är skönt :) Då kanske jag kan få dom att påskpyssla med mig ?? :D Hehe, men nu ska jag kolla lite bloggar, och äta Frunch  :P

Puss & Kram  


Mina Kommentarer
Postat av: Stephanie <3

Haha jag kanske kan komma iaf.. får se.. måste till AIK- shoppen och kolla efter ett par byxor sen så ska jag typ inte göra nått.. du kanske kan komma till stan och va med mig så hittar vi på nått där :)

2009-04-09 @ 13:27:17
URL: http://stephyy.webblogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback