8 dagar kvar .. <33

Godmorgon ! Gud vad varmt det är ute idag ! Det var exakt det här jag bad om !! :D Såg ni "Hjälp jag är med i en japansk tv-show" igår ?? Jagoch mamma satt och skratta så att tårarna bara rann :P Det var så kul =) Om någon skulle fråga mig om jag skulle vara med skulle jag sagt JA direkt :P Typiskt min typ av tvprogram :D Hiihi ..  Men jagv tyckte synd om Tore .. Det lät som om hanskulle börja gråta hela tiden .. och när han gjorde illa sig .. stackarn :P
Men idag är det lååångfredag :P Jag har precis käkat frukost och jag och mamma ska åka o shoppa och sedan gå upp till mormor en stund :P Mysigt ! =)
Jag skrev ju i det förra inlägget att jag var desperat för att jag måste ha hjälp med min design, vilket jag behöver och Natalie (hon som jag tävlade hos) sa att hon kanske kunde hjälpa mig eftersom jag var så rar ! :D (Ni kan se kommentaren i tävlingsinlägget med hennes påskägg) :P Och det skulle vara jättesnällt om hon hjälpte mig :) Så om du läser detta Natalie, jag skulle väldigt, väldigt gärna ha hjälp ! ;D <3

Nu ska jag nog spela tv-spel! Hihi ..

Puss & Kram


Mina Kommentarer
Postat av: natta

ja men visst :)

får ja fria händer eller vill du bestämma?

2009-04-10 @ 13:55:02
URL: http://natalies.se

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback