7 Dagar kvar .. <33

Hejsan ! :P
Jag är ledsen att jag inte skrev igår efter shoppingen men jag orkade men jag tar det lite kort :P
Jag och mamma åkte in till Västermalmsgallerian och kollade mest på skor och Jeans och kanske någe till Istanbul <3
Sen när vi var på Åhlens så såg jag några assnygag "gladiator"skor och kollade om det fanns flera i min storlek ( 38 - 39 ) och då kommer det fram en tjej/ kvinna som bröt på ryska (tror jag) och frågar om jag har någon sula ..
Mitt ansiktsuttryck var "va fan snackar du om, en sula ?" och då förstod jag; en sula man har i skorna :P
Vår konversation var typ : 

- Hej ursäkta, har ni en sån här sula ?( Och hon försökte förklara med händerna)
 
- Ehh ...

- Ja ni vet en sån här sula (visar med händerna igen)

-  Ehh ..  Jaha, förlåt men jag jobbar inte här ..

- ojj förlåt ! nämen gud ! Ursäkta !

Haha, hon trrodde jag jobbade där ^^  Folk brukar faktiskt säga att jag ser äldre ut än vad jag är men snälla, så gammal så att jag kan jobba på Åhlen´s ?! xD Ganska sjukt :P Hihi ..

Men nu ska jag kolla på Mcfly och Jonas Brothers klipp <3 (man är en besatt jävel .. xD )

Puss & Kram

Mina Kommentarer
Postat av: Natta

jag kan ju göra nått som är liknande min, jag är inte alls duktig men som sagt kan göra nå enkelt då

2009-04-11 @ 14:31:34
URL: http://natalies.se
Postat av: Natta

absolut :)

vill du behålla det rosa som bakgrund?

2009-04-11 @ 14:58:31
URL: http://natalies.se
Postat av: Natta

lägg till mig på msn så kan vi snacka mer om hur du vill ha den

[email protected]

2009-04-11 @ 15:26:46
URL: http://natalies.se

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback