4 dagar kvar .. <3

Hej ! :P
Idagvar det skola  .. -.- Suupertråkigt xD Men jag följde med Nikki hem efter skolan och vi klippte ut bilder av McFly, Jonas Brothers och Tokio Hotel (Toko hotel är Nikkis absoluta favoritband :D  ) Och jag fick ganska mkt Mcfly bilder :D Yay! =) Hela min skärm är täckt på sidorna och jag har lixom en hylla på mitt skrivbord och på innerväggarna på hyllan sätter jag lite oxå :) Så jag vill ha hela skrivbordet fullt med McFly bilder x) Men vi gick även till Svandamsparken och tog liiite kort osv ..
Hihi ..
Men när jag kom hem ringde Tyra och hon var med Eve och Lisa och dom frågade om jag ville göra någe men jag kunde itne fö jag skulle äta om typ 10 minuter ! Jag ville ju vara med alla kompisar innan Istanbul ! :P Men Eve , Lisa och Tyra ska äta 7 och efter det ska dom på något "valborgmöte"  ( alla femmor i västbergaskolan håller alltid i valborg på ängen på min gata som heter Himmlabacken ) Så dom måste vet avad dom ska göra osv .. Jag tror att do är i fiskedammsgruppen och jag kanske ska få hjälpa dom :) hihi .. Själv är min familj i brandvaktsgruppen - dom som släcker elden .. Hur kul e det då ?! :P Men nu ska jag lyssna på..
 

McFly ochJB <3
hehe . :)

Puss & Kram


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback