3 Dagar kvar .. <3

Hejsan :P
Idag var det skola, men det var inge kul som vanligt :) Efter skolan var jag, Eve, Tyra, Leo, Fabbe, Douglas, Viktor, Vincent, Olle och många fler var tillsammans och prata och lyssna på musik och spela fotboll :D Sedan så hade Noah, Kristoffer och Gabbi match med sitt lag Tellus :D Jag, Dogge, Eve, Tyra, Leo, Vincent och olle satt bänkade och skrek och hejjade på som bara den, är helt hes nu ! :D Hehe men sista delen av matchen körde vi andra förutom Olle och Eve fotboll, för dom gick hem :P Fast Leo gick efter ett tag =)
Sedan gick jag och Tyra hem vid halv 7 men vi träffade hennes farfar (tro jag att det var :) ) så vi fick skjuts hem :P Sedan åt jag köttbullar och makaroner :P Men vet ni vad jag kom på vid maten då ?! att jag vill ha lite McFly skivor till Istanbul xD E inte jag liiiite sent eller vad ? :D Mamma ringde till Åhlen´s men dom hade itne någon av deras skivor ! Men jag och pappa köpte skivorna "Just My Luck" och "Greatest Hits" på Cdon för ett asbra pris :D 69 och 79 kr inklusive frakt på 29 kr :D Jag hoppas hoppas verkligen på att dom kommer innan istanbul för jag vill ha dom i mina öron på planet osv . :P Sedan kom jag på att jag int hade en bok ! Shit alltså, men jag har alltid velat läsa Twilight serien men har inte fått tag på böckerna så jag messade fidde och frågade om jag kunde få låna den första boken som heter "Om Jag Kunde Drömma" och jag fick låna den !! ;D Tack så jättemkt fidde ! :P Jag blev asglad :P
hihi .. :D Jag har oxå städat åt mina älsklingar (mina ökenråttor, Sprite och Pepsi alltså :D ) Men nu ska jag kolla på bloggar och lyssna på musik :D

Hehe ..

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback