2 Dagar kvar <3

Hejsan, idag är det bara 2 dagar kvar tills vi åker ! Wiiiiihooo :P Längtar som in i h*lvete :D Hihi .. :) Men alltså på måndag och Tisdag så ska dom städa i västertorp någonstans med klubben och jag och Nikki är borta då .. Och saken är att dom får 9000 för att städa där och dom pengarna ska vi ha till att åka till grönan snart och jag och Nikki är ju då inte med och plockar skräp så vi kanske inte får följa med :( Men vi ska nog få betala för våran del sa Gittan ( Fritidsfröken) Så det är bra :D

Men idag var det skoola :D Och efter den så gick jag, Leo, Fabbe, Eve och Tyra hem till Tyras pappa där vi fick lite käk och så lyssnade vi en liten stund på McFly :D Och sedan skulle Tyra och Eve på keramik och Fabbe o Leoskulle hem :D
Hihi .. :P Men imorgon måste jag gå hem direkt efter skolan för jag har inte packat eller någonting ! Heeh men då kan ju inte jag vara med kompisarna efter skolan :( Men jag måste ju fixa så jag har ju inget val :P Och Fidde var inte i skolan idag så jag hoppas hon kommer imorgon, vill gärna ha en bok att läsa ! =)

Nu ska jag lyssna på musik (som alltid :P )


Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback