10 Dagar Kvar !

Hello :P
Idag vaknade jag kvart i tio :)
Då kollade jag lite på tv, och kvart över tio så började Grey´s Anatomy. Jag fastnade helt :P Den enda "sjukhusserien" jag gillar är Scrubs xD Mne Grey´s Anatomy var faktiskt rätt bra så om jg vaknar vid den tiden igen ska jag verkligen kolla på de :P
Sedan åt jag frukost och nyss handlade jag lite godis vid Godismonstret och snart ska jag kolla på Project Runway som Pappa har spelat in :P Kollade på ett igår och det var förra veckans program men det jahg ska se idag är från den här måndagen :P
Ojj, Ellen Degeners har börjat !! :O
Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback