Tisdagen den 23:e December

Tjena alla där ute, här hemma är det fullt med julstök (: . Vi ska handla, göra mat och så :P. Och lite tidigare la vi våra klappar under granen och vi har en ny sak som vattnar granen. Jag ska förklara. Det är som en plast julklapp och i den fyller man vatten och man har satt dit en sladd som går från plastpaketet till julgransfoten. Och vi hade fyllt plastklappen för mycket så det rann ut över alla julklappar ! )'= Och dom mest "drabbade" paketen var dom som var i dom här H&M kartongerna. Ni vet dom lite röd svarta ? . Och så klart ligger ju det kläder där i! Som i ett av  pappas paket som fick mest vatten i paketet. Som tur var så såg han inte vad det var ! :D Men vi ska slå in det på nytt senare .
Jag tog min penicillintablett (Stavning ?) för ett litet tag sedan. Det är ganska, inte obehagligt men, ja ni vet :)
Antingen sväljer jag ner den med läsk eller saft :D
Ska fortsätta med julstöket nu =) 
                                                                   God Jul ! 
                                                             // Mallan <33

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback